duminică, 19 decembrie 2010

Comentarii ...

Adrian Anghelescu - 19 Dec 2010, 02:07 pm
Am fost pacientul acestui Institut si-mi exprim indignarea fata de proasta initiativa de desfiintare a institutului. Acest venetic peltic care are nume de terorist si aptitudini de felcer daca nu l-a dus mintea la specializari complicate vine acum sa sustina cu chichite contabilicesti disparitia unei embleme a medicinei romanesti. Aveti toata sustinerea mea cetateneasca si daca se impune si baneasca pentru a ramane ca Institut de sine statator si cu personalul de exceptie pe care-l are
Multa sanatate doresc sa urez Domnului profesor doctor Radu Deac si D-lui doctor Sorin Balos .

monica - 18 Dec 2010, 09:14 pm
am auzit la stiri ca prea-luminatele minti din guvern vor sa desfiinteze institutulde boli cardiovasculare si transplant din tg.mures. E INUMAN,astia vor sa ia si ultima speranta la viata a copiilor care se nasc cu afectiuni GRAVE ale inimii..avem putini medici pt care sansa la viata a unui copil-si nu numai-inseamna totul! iar guvernul ii goneste si pe acestia din tara...RUSINE SA LE FIE!SA NU-I LASAM SA-SI BATA JOC DE COPII BOLNAVI,SA AIBA O SANSA LA O VIATA NORMALA .baietelul meu a avut o sansa datorita acestui spital si dlui.dr. HORATUI SUCIU SI A ECHIPEI SALE...SUNT OAMENI CARE FAC TOT EFORTUL PENTRU VIATA COPIILOR NOSTRII.SA NU-I LASAM SA PLECE! INSTITUTUL NU TREBUIE DESFIINTAT!

Eva G. - 18 Dec 2010, 07:19 pm
Am auzit la stiri ca guvernul vrea sa desfiinteze Institutul Inimii din Tg Mures. Este adevarat ? Este revoltator si strigator la cer la daca da !!!
Va rog sa ne anuntati daca exista vreo petitie online care sa supuna dezbaterii publice acest proiect. Nu se poate sa lasam sa strice tot cea ce este bun si admirabil in aceasta tara, nu ar trebui sa lasam !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu